AUM.BG

Магазин

ЧЗВ

01

Поръчки

Не, не е задължително да се регистрирате. Към индивидуалната страница на всеки продукт има форма за бърза поръчка. Ако използвате стандартната форма за поръчка (през пазарската количка) на последната стъпка има отметка ако желаете да създадете акаунт. С цел по-бързо обслужване и обработка на поръчката, регистрацията е препоръчителна, тя е еднократна и след нея, Вие ще пазарувате по-удобно, ще следите статуса на направените поръчки и ще получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

Да, можете да напишете името и телефона си в полето Бърза поръчка, и ние ще ви потърсим в рамките на работния ден. Можете и да продиктувате поръчката си и данните за доставка на моб. + 359 878 658922.

02

Доставка

Всяка поръчка направена в работен ден от 00:00 часа до 15:00 часа се обработва в рамките на същият работен ден! Поръчка направена в работен ден след 15:00 часа се обработва на следващият работен ден, след 10:00 часа. Поръчка, направена след 15:00 ч. в петък (или последен работен ден, преди поредица почивни) се обработва след 10:00 часа в понеделник (или на първият възможен работен ден, след 10:00 часа). Поръчаните продукти се доставят с куриер Спиди или Еконт на посочения адрес за доставка в рамките на един пет работни дни с изключение на местата, които се обслужват по график. Срокът може да бъде удължен (почивни дни, официални празници или други възникнали форсмажорни условия). www.aum.bg си запазва правото едностранно, без да информира потребителя да удължава посочените срокове с до седем дни! Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което ще бъдете уведомени своевременно от наш сътрудник.

Към момента www.aum.bg извършва доставка САМО на географската територия на Република България. 

Да, за всички пратки, затова е задължително да проверявате целостта на поръчаната стока при получаването й в присъствието на куриера, особено ако е чуплива! Преглеждайте пратката веднага след като я приемете и в случай, че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви (при условие, че това е възможно).

Съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, имате правото да се откажете / или замените получена от вас стока в срок от 14 (четиринадесет) работни дни от датата на получаване на стоката САМО при условие, че продукта е:

-в оригиналният си вид и качествени характеристики, със запазена оригинална опаковка и етикет, като не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката

-без следи от употреба (скъсване, надраскване, счупване или други повреди), както и няма други повреди, причинени от неправилна употреба.

-придружена от оригиналните документи, издадени от ЕМ ВИ 68 ЕООД  (фактура, разписка и други) получени заедно с поръчката.

Заявка за връщане на стока се подава писмено в свободен формат / текст на посочения от www.aum.bg електронен адрес за кореспонденция: sales@aum.bg, в срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на приемане на доставката, като ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да е посочена лична банкова сметка на клиента, на която ще бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката!

Суми по рекламации се възстановяват САМО по банков път след получаване на върнатият продукт/артикул и след потвърждение на исканата рекламация.

Сумата ще бъде възстановена в срок до 14 работни дни, считано от датата, на която потребителят писмено е упражнил правото си да се откаже от стоката, чрез заявка за връщане на стока.

Клиентът има правото да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:

-доставената стока явно не съответства на заявената при покупката от клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.

-цената, която клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата сума.

-при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.

Внимание:

Стоката трябва да бъде адресирана (изпратена или доставена) до посочен от нас офис на куриеркато НЕ се приемат обратни пратки с наложен платеж, ако такъв не е предварително договорен!

Транспортните разходи по връщане, замяна и/или рекламация на стоки по желание на клиента се поемат само от него, като изключение се прави САМО в случаите на фабричен дефект / неточно описание или снимка!

При закупуване на ваучер за подарък, неговата стойност НЕ може да бъде възстановявана!

Aудио, видео или програмни продукти НЕ се заменят, както и намалени стоки (или стоки в промоции)!

 Ако не бъде спазено някое от горепосочените условия, искане за рекламация (замяна) няма да бъде разглеждано!

Ние сме на ваше разположение

* Ако не намирате нужната Ви информация, можете да се свържете с нас:
sales@aum.bg,  моб.: +359 878 658922

Image Newletter